Fan Mail?

Okey, I'm weird, and yes, I know that. But who cares? Jag har en ny idé (tack vare Marie!). Tror ni att om man skickar ett brev till Monte Pittmans fan mail, att hans fru får det om man adresserar det till henne? Så här lyder i alla fall mitt förslag;

Bandet och dansarnas familjer har fått offra en hel del för att de ska kunna vara med på den här turnén. Julen närmar sig, vad sägs om att skicka ett varmt tack från Sverige för att fruarna ställer upp så att vi får njuta av männen här? Bra/Dålig idé?

Jag fixar det mesta, men ett par saker skulle jag behöva hjälp med;
Fan mail till Isaac samt namn på hans fru?
Hur är de andras civilstatus bortsett från Monte och Isaac?

Rata mig om ni vill, men jag gillar min idé ;)

Kramar
Lina

Kommentarer
Postat av: moa

bra idé ! men hur ska man få tag på hennes namn liksom.

2010-11-15 @ 10:46:54
Postat av: Lina Lilja

Jag tror inte det är så svårt egentligen, bara man vet vart man ska leta. Det sitter säkert någon på Adam Lambert Sverige på FB som vet det, om inte annat så kan vi säkert hitta det via Twitter... Kanske? :P

Annars får vi väl skriva "To Isaacs Wife" eller något i den stilen ;)

2010-11-15 @ 11:09:48
URL: http://linalilja.webblogg.se/
Postat av: marie

jag ska se om jag kan få fram adressen=) namnet blir inga problem, jag har hört det men kommer bara inte på det just nu... mitt minne är som vanligt som ett såll;)

Sasha har väl sin flickvän på Irland? tror jag... och Terrance nämner ju sin sambo? pojkvän? rätt ofta på twitter...

Brooke gift? sambo? har inte funderat så mycket på det här förut=

Taylor presenterade ju sin fästmö på twitter i början av turnén men sen har det varit väldigt tyst om det!

men Cam och Tommy är väl så vitt vi vet singlar... eller? Tommy har ju sin mamma och syster men Cam vet jag väldigt lite om...

väldigt mycket text med väldigt lite information... det är väl som vanligt när jag skriver nåt;D

2010-11-15 @ 14:16:10
Postat av: Lina

Tack Marie, jag visste att du skulle sitta inne på en hel del! Vi får hjälpas åt att forska omkring efter namn och adresser. Uppdatera mig när ni har något! :)

2010-11-15 @ 14:39:03
URL: http://linalilja.webblogg.se/
Postat av: Erika

Hej! Jo, jag har lite kontakt med Montes fru.. om det är något så säg till mig vad gäller henne. Taylor är singel nu (vad jag hört) och har därför ingen tjej. Terrance har ju en pojkvän, ingen aning om de bor tsm..

Ja, de va de information jag hade :) kram

2010-11-19 @ 01:31:25
Postat av: Carina

Och den som väntar på något gott.....

2012-11-01 @ 21:47:53
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0