Frånvarande

Alla verkade pepp på idén jag kom med! Har även en till idé, men alla som vill höra mer om den får mejla mig (ni fattar varför när ni hör om idén ;)) [email protected]. Är lite frånvarande just nu pga mycket skolarbete, men efter den här veckans slut ska det nog lugna ner sig lite och jag kan sätta igång ordentligt!

DOCK så kommer jag nu till något jättetråkigt.... Jag kan fixa allt med att skicka och köpa in, kolla upp detaljer och sånt också, MEN... Jag är inte gjord av pengar. När det bara var en present till Mr. Lambert så funkade det, men nu när det blir lite mer så känns det som att vi måste börja dela på kostnaderna. Eftersom vi är så många så handlar det om fåtalet kronor per person, men det är mest för att jag ska slippa göra av med jättemycket pengar. Hoppas det här låter okej för er alla!

Sedan behöver jag ju också höra om någon hittat några detaljer gällande fan-mail och civilstatus! Hör av er så fort ni hittar något så vi kan försöka se till att de får det innan jul! =D

Varma Kramar i Vintermörkret!
Lina

Kommentarer
Postat av: Carro

Cool stil du har! : bloggbesokare.se

2012-11-01 @ 21:47:53
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: Andii ~ more cupcakes for the people! ~?

Det börjar blir kallt nu.. vilken butik brukar ni handla hos ?

2012-11-26 @ 11:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0