Ny idé

Nu börjar jag riktigt få psykbryt snart, verkar inte som BRIS vill ha välgörenhetspengar och dessutom så börjar tiden rinna iväg. Har därför en ny plan nu, hissa eller dissa! Framför allt vill jag att ALLA som tänker skriva brev/skicka bild/vara med på presenten skickar YTTERLIGGARE ett mejl till mig (alt. en kommentar här) för att jag ska veta att alla fortfarande är med på noterna. Dessutom vill jag att ni snabbar på lite med materialet så jag har tid på mig att sätta ihop allt!

Ny plan nu är att vi istället för att skickar pengar i en klump någonstans istället skänker pengar var och en till valfri organisation. Ni behöver inte redovisa hur mycket ni sänder, däremot vill jag veta VART ni skickar pengarna. Om det så bara är en tjuga eller om det är flera hundra - doesn't matter. Planen är att alla ska få varsin sida/varsit uppslag i boken och den nya planen är att vi avslutar varje sida med ett;
X sände pengar till Y.

Översätt dock detta till engelska och byt ut X mot ditt namn och Y mot organisationen. Ni fattar ;)

Kramar!
Lina

Kommentarer
Postat av: Stefhanie

Hej :) detta låter som en bra ide :)Jag vill fortfarande vara med ..men min glam utstyrsel e inte komplett än :) men jag ska börja med brevet :)

2010-09-26 @ 23:53:07
Postat av: Anna Hellman

aah va grymt!! :D så när jag skrickar in brevet och bilden så skriver jag längst ner till vilken organisation jag skänkt åengar till?? :)

2010-09-27 @ 08:18:03
URL: http://misseveryday.blogg.se/
Postat av: Lina

Jajemen Anna, helt rätt! =)

2010-09-27 @ 08:46:32
URL: http://linalilja.webblogg.se/
Postat av: Amelie (TJsTastySwede)

Hej! Jag e självklar med fortfarande!!!



Tyvärr e min kamera trasig och nyligen ivägskeppad för lagning.... Ska se om jag kan få låna någon för mobilen e inte tillräckligt bra =(



Vet inte om du ska ta en funderare på hur mycket tid du vill ha för att sätta samman allt - stort TACK förresten för att du håller i det <3 Du kanske får bestämma en lagom deadline? Annars är det lätt att man drar ut på det - jag e själv sån ;-P



Kram från Öland

2010-09-27 @ 12:11:03
Postat av: Mona

JAg vill fortfarande vara med, men jag BEHÖVER en deadline, annars kommer jag bara, precis som Amelie tydligen, dra uuuuuut på det....! =D

2010-09-27 @ 19:44:21
Postat av: Manda

Låter som en bra idé :) och jag är oxå för en deadline... men ska försöka få till bild/brev så snart som möjligt! Precis köpt ett par örhängen med påfågelfjädrar som jag tänkte passar utmärkt till kortet ;) <3

2010-09-27 @ 22:28:07
URL: http://twitter.com/GlamAiira
Postat av: teh_ace

Synd att det inte funkar med BRIS! Jag ska fixa med foto i helgen tänkte jag. Det skulle vara väldigt bra att veta vilket format bild och brev ska vara i, antar att det ska mailas? Och ja, deadline skulle underlätta planeringen. Hade det bestäms hur detta ska överlämnas? Jag ska iaf på M&G så det är en möjlighet där!

2010-09-27 @ 23:47:16
Postat av: Angelica

Synd att det inte funkade, men bra initiativ att komma med en reservidé!

Jag är absolut på, sitter faktiskt och jobbar på brevet just nu. Sen är det ju det där med bilden... Den är svår.

Jag tror också, men är inte helt hundra, att min kompis också vill vara med. Jag ska pusha henne för ett definitivt svar. :)

2010-09-28 @ 22:54:54
Postat av: moa olofsson

nu hoppas jag verkligen att jag gjorde rätt !!! beställde min outfit o tänkte ha en bild med outfiten på men mina money kommer imon o då e de försent :(

2010-10-14 @ 20:53:31
Postat av: Erika

Det var jag som skadade...

2012-11-01 @ 21:47:54
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0