Mejla!

Vad kul att ni har kikat in på bloggen och tack för alla kommentarer! Bris låter som en underbar idé, just det att han gärna vill vara en förebild för unga, jag tror det blir jättebra! Vi håller tankarna fortfarande öppna för andra förslag men jag tycker Bris verkar som ett toppenförslag! =)


Absolut får man skänka pengar utan att skriva brev, men det vore roligt att så många som möjligt skrev brev också! Man behöver inte skriva långt eller mycket, ett typ "I love you" eller något i den stilen duger alldeles utmärkt om man vill det ;)

Men hörrni vänner, vill också påminna er om att det inte bara räcker med att skriva i en kommentar att man vill vara med, man måste skicka ett mejl till mig också! Skriv till [email protected] och säg att ni vill vara med =)

Till sist så söker jag nu med ljus och lyckta efter någon som har bra hand med banken och bra koll på hur allt fungerar som vill vara ansvarig för insamlingen. Dock måste vi för säkerhetsskull se till så att fler än bara den personen kan logga in och hålla koll, allt för att pengarna inte ska försvinna åt fel håll.

Mycket Kärlek
Lina

Kommentarer
Postat av: johnnyponken

intressant blogg!

2010-08-31 @ 21:31:15
URL: http://johnnyponken.blogg.se/
Postat av: Manda

Kommer du skicka ut nån form av svarsmail? För jag mailade dig för ett bra tag sen och vill bara vara säker på att det kom fram som det skulle :)

2010-09-06 @ 22:16:28
URL: http://twitter.com/GlamAiira
Postat av: Elizaria

Mailade just dig, vill oxå vara med :)

2010-09-08 @ 12:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0