Överlämnad!

Sorry att det dröjt med att berätta hur det gick med överlämningen, ville vänta tills jag fått bilderna!

Det var sjukt nervöst, och jag fick aningens tunghäfta *host* men jag lyckades i alla fall stapplande berätta vad vi gjort och vad det var för något. Han tyckte den var jättecool och bläddrade lite i den på plats samt tog en bild med den! Det kändes verkligen superbra och även om han aldrig kommer läsa den så gav vi åtminstone pengar till välgörenhet, så alla blev nöjda!!
Om ni undrar vart bilden på framsidan tog vägen så var boken av jättedåligt material, svårt att limma på. Fick tillslut fast den bra men pga fukten ute så lossnade den igen =( Stoppade dock in den innuti boken! =)



Vi fick tyvärr inte så mycket tid på oss, så det sades inte så mycket. Om jag minns rätt så berättade jag i alla fall att vi inte visste vad vi skulle ge honom, så att vi gav alla pengarna till välgörenhet och gjorde den där av kärlek istället. Han var verkligen helt underbar och lika "down to earth" som han verkar i intervjuer! =D

Slänger in en bild på mig och Adam också. Får jag lägga in bilden på dig och honom också Anna?



Nu får vi kämpa hårt för att få hit honom igen! Tänkte ta bort den här bloggen nu, men den kanske blir kvar så vi kan börja planera en present tills nästa gång han kommer? Vad tycks? ;)

Btw så berättade Marie att vi döpt oss till "Adams Sparkly Swedes" och frågade honom vad han tyckte, och han tyckte det var jättebra och det var okej för honom att vi hette så! =D

Stort tack också till Nina som fixade träffen så bra!
http://www.sonymusic.se/blogg/ninath

Mååånga Vaaarma Kramar!!!
Lina

Kommentarer
Postat av: caroline

Åhh vilken fin bild med boken :D Klart han kommer läsa den!

2010-11-11 @ 14:03:24
URL: http://carrofliin.blogg.se/
Postat av: annahellman

joooo klart att han kommer läsa den1! :D <3

2010-11-13 @ 11:41:40
URL: http://misseveryday.blogg.se/
Postat av: Manda

Wohoo! Så kul att han gillade den (och att vårt namn är officellt godkänt av Mr Lambert himself!) :) Självklart läser han den, kan inte tänka mig annat.

2010-11-13 @ 22:23:45
Postat av: Erika

Åh vad kul att han gillade den! <3 hoppas verkligen att han har tid att läsa den. Skulle vara kul om han twittrar ett litet tack i framtiden när han läst, bara att hoppas. :) kram, hoppas vi ses snart igen sparkly Swedes!!

2010-11-14 @ 02:27:19
Postat av: Klara

"Hej. c:1. VARFÖR ÄR DU SÅ ÄGIG?!?!

2012-11-01 @ 21:47:54
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: Gunvor

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2012-12-02 @ 06:39:44
URL: http://www.bloggbesokare.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0