Fortsatt arbete

Halloj!
Just nu pågår arbetet med att plocka ihop allt i dokumen, ett för varje person. Försöka göra texten i lagom format och knepa och knåpa lite. Om jag har räknat rätt så är vi totalt 18 stycken som skrivit brev och kommer vara med i boken, underbart va!?

Nu har jag också svarat på alla brev jag fått, så har ni inte fått ett svar, prova mejla igen. Innan jag skriver ut allt och så kommer jag att skicka ett mejl till er så ni får dubbelkolla att ni är nöjda. Ok?

Imorgon ska jag gå till en bokaffär och köpa en bok, samt till en pyssel-affär för att köpa lite glitter och sånt. Tänkte också skriva en "inledning" och lite så, men ni får se bilder så småningom och godkänna allt =) Ska försöka hinna bli klar med det mesta under denna veckan så det slipper bli något stress!

Kram och tack för alla brev!

Kommentarer
Postat av: caroline

Ska bli jättekul att se bilder sen :D

2010-10-17 @ 18:36:31
URL: http://carrofliin.blogg.se/
Postat av: annahellman

UNDERBART!! :D



vem kommer se till sen så att han verkligen får boken då ? :DDD

2010-10-18 @ 11:09:23
URL: http://misseveryday.blogg.se/
Postat av: Amelie (TJsTastySwede)

YAY! Ska bli kul att se =)



Kram /Amelie

2010-10-18 @ 18:46:36
Postat av: Mona

Hur går det, kan man få se lite foton på boken so far...?? =D

2010-10-25 @ 22:18:34
Postat av: Trollpackan

Emelie: Tack själv, mysigt för både föräldrar och barn;... bloggbesokare.se"

2012-11-01 @ 21:47:53
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0