Skrivaren suger!

Har tagit tillvara på alla era ord och fixat till inledningen. Allt är förberett och klart nu, har bara ett litet problem;
Min skrivare vill inte fungera!

Får därför åka till morsans jobb på tisdag och skriva ut det där istället... Våran skrivare är splitterny men bara krånglar! Reklamering på schemat!

Jaja, ni vet att jag inte glömt bort det i alla fall! Fixar klart det sista på tisdag med andra ord när jag får ut det! =)

Kramar!

(Ps. Ska försöka få resten av tekniken att arbeta med mig så kanske ni får en bild på framsidan lite senare i alla fall!)

Kommentarer
Postat av: Mona T

Oohhh, det ska bli så spännande att se!! Men kan du inte ta ett foto på långt håll på en av sidorna så man får se principen? Om alla ser likadana ut såklart. Ta min, sålänge man inte ser vad det står och så..! =)

2010-10-31 @ 19:56:48
Postat av: Marianne

"Det är troligen en helt annan upplevelse att läsa boken, men jag ser Tv-serien. Varför inte göra både och;

2012-11-01 @ 21:47:52
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0