Tack!

Tack för alla mejl! Fick ihop en hel del tillslut också! Nu är det många som är helt panic och var rädda att det var för sent bara för att de skickade en halvtimme för sent eller så. OROA ER INTE! Deadlinen sa jag bara för att pressa er lite, och det funkade!

Är det någon nu som fortfarande inte skickat in men som gärna vill vara med så är det klart ni får det! Mejla mig så fort ni bara kan!
[email protected]

Ska inom de närmsta dagarna svara på alla mejl jag fått. Nu ska jag börja med att skriva mitt eget brev (*host*) och i början av nästa vecka kommer jag att köpa lite material för att klippa och klistra ihop allt till något jättesnyggt. När jag vet mer will I tell you!

Hugs and Kisses

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja va kul!!! Hur många fick du in? Hoppas du fick mitt brev, skickade bilden i förhand. Om det är något du behöver hjälp med, säg bara till!! Jag hjälper gärna till! Hur ska du ge den till Adam?

2010-10-15 @ 16:06:44
Postat av: caroline

Good :D

2010-10-15 @ 18:56:09
URL: http://carrofliin.blogg.se/
Postat av: TeachMom

Även jag ska krypa i sängs nu. John Blund är på väg känner jag:.

2012-11-01 @ 21:47:54
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0