Mejlat BRIS!

Hejsan alla!
Har precis skickat ut ett mejl till BRIS för det verkar ju som att vi är ganska överrens om vart pengarna ska gå... Ska försöka lösa allt praktiskt med dem, och sedan hör jag av mig hur vi ska lösa allt! =) Skickar även ut ett mejl nu till alla adresser jag har för tillfället, glöm inte att mejla om ni vill vara med! En kommentar här räcker INTE!!

Angående boken, är vi fortfarande intresserade av det eller ska vi göra något annat eller bara satsa på välgörenheten? Känns som vi blev för få för att göra den boken... Fortsätt påminn alla intresserade om att mejla mig!!

And BTW, skriv in 9 november i kalendern - för då är Adam i Stockholm!!!!

Lots of Love
Lina

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag vill väldigt gärna göra boken - gör det något om vi blir för få? Är det fler som är med på BRIS eller blir vi få till den med?

2010-09-08 @ 20:33:31
Postat av: Helliis

de hade ju vart skiitskoj att göra boken och kanske försöka ge den till honom i november! :D tror att han skulle bli jätterörd verkligen! <3

2010-09-08 @ 21:51:25
URL: http://misseveryday.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag tycker inte det är något problem att vi är få på boken - om den inte är så tjock är det ju större chans att han faktiskt orkar läsa hela. Och om man trixar lite med layouten så kan det bli en riktig bok av inte särskilt mycket innehåll.

För få på bris kan däremot bli lite fail...

2010-09-08 @ 21:55:39
Postat av: elizaria

Bra ang BRIS, tråkigt om vi är för få. Hur är det med Twitter - det verkar ju vara många svenska fans där? Nån större respons där? (har mest icke-svenska på min Twitter)

2010-09-08 @ 22:05:02
Postat av: Amelie (TJsTastySwede)

Håller med - vi måste bli tillräckligt många till BRIS.... Men ett album hade varit väldigt kul... Och precis - vi måste ju inte vara hur många som helst för att den delen av presenten ändå ska bli bra! Men har vi nån som verkligen tar hand om det? Och hur har det gått med kontakten med BRIS? Vet vi hur det ska gå till med insamlingen nu?

2010-09-08 @ 22:16:22
Postat av: Mona

Men gör det nåt om vi blir för få? Varför inte bara skriva det att "Vi blev inte så många till detta, men detta är vad vi lyckades skrapa ihop.".... Bättre det än inget?

2010-09-09 @ 06:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0