Ur fokus

Hejsan alla!
Ledsen att det går lite långsamt framåt. Nummer ett så har jag fortfarande inte fått svar från BRIS vilket är lite surt. Ska försöka få tag på dem idag igen. För det andra så är jag politiskt aktiv så ni kan ju förstå att det varit lite väl mycket på senaste tiden. Dessutom så misshandlades min kära partikollega Federley igår och ligger på sjukhus, så världen vändes lite upp och ner.

Jag lovar att så fort det här valet är över så blir det krafttag på presenten! Mer detaljer om hur allt ska gå till kommer inom kort, men snälla - börja mejla in bilder och brev! Har inte fått ett enda. Jag tänker inte bestämma exakt hur långt eller kort det ska vara eller hur bilden ska se ut, men brevet ska vara omkring ett halvt A4 för att allt ska få plats (och han ska orka läsa). Bilden får inte visa några sexuella, nakna eller hotfulla budskap (bla bla, ni vet allt det där) och man ska vara glammed up till tänderna! Helbild, ansiktsbild eller halvbild - you decide.

Hör av er vid frågor!

Kramar
Lina

Kommentarer
Postat av: Amelie (TJsTastySwede)

Vill börja med att säga att jag blev ledsen att höra om Fredrick....



Vi har alla annat än Adam i våra liv (även om man ibland kan undra LOL!!!) så se du till att få klarat av valet först. Har du tid att jaga BRIS e det kanon, annars får det oxå vänta.



Det låter bra med "no boundaries" ;-) Ska börja fundera på brevet och planera så smått för fotot... Vill ju bli så bra jag kan!!!



Kram från Öland

2010-09-16 @ 11:42:40
Postat av: sussi

Haha, vad gör ni ens? ;P bloggbesokare.se

2012-11-01 @ 21:47:55
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0